Το απρόβλεπτο γεγονός της πανδημίας βρήκε πολλές ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις απροετοίμαστες και αντιμέτωπες με την άμεση ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού τους. Ο Ελληνας καταναλωτής είχε την ευκαιρία να επανεκτιμήσει τα οφέλη που του προσφέρει το ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως η ασφάλεια των συναλλαγών, η εξοικονόμηση χρόνου, η ευκολότερη εύρεση καταλληλότερου προϊόντος, η σύγκριση τιμών και βέβαια όλα αυτά χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.
Από την πλευρά του επιχειρηματία προσφέρεται η δυνατότητα να ενσωματώσει στη λειτουργία της επιχείρησής του νέες στρατηγικές ανάπτυξης όπως είναι το ηλεκτρονικό επιχειρείν, προσθέτοντας ουσιαστικά νέες ροές εσόδων και άνοιγμα σε μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς, επίσης χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.